<strong>Dyhrberg Cosmetic</strong>

Levering

Dyhrberg Cosmetic sørger for levering med GLS, til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog, at GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. GLS ´s kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker, og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog, at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale, og tidsbegrænsede variationer. Dyhrberg Cosmetic kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Dyhrberg Cosmetic naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering til Bornholm, og visse småøer er ikke omfattet af GLS målsætning, om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder, i nogle tilfælde kan vare 2 dage. Dyhrberg Cosmetic tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering. Som modtager, kan du evt. vælge leveringsdatoen én dag tidligere for at kompensere for dette.

Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.

Modtagelse af pakker

Sådan forholder du dig ved modtagelse

af pakker leveret med GLS.

Hvis pakken har synlig skade, kan du:

1. Modtage pakken og kvittere med

forbehold.

F.eks.: ”Emballagen er trykket og der

er hul i siden”.

2. Nægte modtagelse af pakken og

GLS vil returnere pakken til

afsender.

Hvis du opdager en ikke synlig skade

efter at have kvitteret for modtagelse,

skal du:

1. Reklamere til GLS senest 7 dage

efter modtagelse.

Er varen beskadiget, skal du altid:

1. Kontakte afsenderen af pakken.

2. Sørge for at alle varer i den beskadigede

pakke stilles klar til afhentning

i original emballage.

3. Sikre at pakken ikke transporteres

af andre end GLS, i så fald bortfalder

muligheden for erstatning hos GLS.

Kontakt os på telefon 76 33 12 59 eller

erstatning@gls-denmark.com.